فروش آنلاین،ضرورت انکار ناپذیر صنعت پوشاک

فروش آنلاین پوشاک

 

خرید آنلاین پوشاک-پارس ردا

در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از تمام تراکش های انجام گرفته توسط خریداران پوشاک به طور کامل به صورت آنلاین انجام میشود

انتظار میرود در آینده این سهم افزایش پیدا کند

چرا که اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان به خرید آنلاین افزایش پیدا خواهد کرد

علاوه بر این ، یک سوم از تمام تراکنش ها در جریان سفر و به صورت ترکیبی از روش های آنلاین و فیزیکی انجام خواهد گرفت

به این صورت که مثلا خرید محصول در فروشگاه یک شهر انجام خواهد گرفت

و عملیات پرداخت در شهر دیگر و به صورت آنلاین توسط خریدار صورت میگیرد.

بر اساس پیش بینی های انجام شده تا سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۵۰ درصد از خریداران آنلاین پوشاک را زنان تشکیل خواهند داد.

در دنیای امروزی مصرف کنندگان به شکل فزاینده ای زمان بیشتری را در رسانه های دیجیتال سپری میکنند

ضمنا ارتباط و درگیری مستقیم برندها ، افراد و گروه های تاثر گذار و تعیین کننده روندهای عرصه مد را دنبال میکنند

با این حال ، اگرچه تغییر گرایش به سمت رسانه و شبکه های دیجیتالی از مدتی قبل آغاز شده ،

اما هنوز میدان وسیعی برای کار وجود دارد چرا که در حال حاضر برند ها و فروشگاه های زنجیره ای تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد از هزینه های خود را به

بخش تبلیغات در رسانه های دیجیتال اختصاص میدهند

در آینده ای نه چندان دور ، عرصه دیجیتال نه تنها نقش محوری را در روش های بازاریابی و فروش برندها خواهد داشت

بلکه در زمینه طراحی محصول ، روش های تامین کالا و ارتباط با مشتریان نیز نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد.

 

فروشگاه آنلاین پوشاک-پارس ردا

چالش خرید آنلاین پوشاک

تنها چالش بزرگ بر سر راه رشد تجارت الکترونیک در عرصه مد و پوشاک:

قابلیت و عنصر « لمس و احساس » است

این قابلیت از طرق خرید فیزیکی و فروشگای برای خریداران فراهم میشود .

هنوز هم برای بسیاری از خریدارن موضوع تحویل سریع و همچنین اطمینان از تناسب سایز حصول با اندامشان یک موضوع حایز اهمیت محسوب میشود.

خرید انلاین مزایای بسیاری دارد

در تمام کشور های دنیا متقاضیان بسیاری برای خرید محصولات از فرشگاه های انلاین وجود دارد

 

پوشاک عمده-پارس ردا

فروشگاه آنلاین پوشاک عمده پارس ردا

در ایران نیز مانند تمام کشور ها فروشگاه های انلاین بسیاری در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت میکنند

فروشگاه آنلاین پارس ردا یک فروشگاه تخصصی در زمینه خرید و فروش پوشاک به صورت عمده میباشد

سامانه پارس ردا با هدف از بین بردن واسطه های تولید تا فروش عمده پوشاک راه اندازی شده است

و تا کنون توانسته است در این راستا گام های مهم و تاثیر گذاری بردارد

از جمله حذف واسطه ها ، ارتباط مستقیم تولیدکنندگان پوشاک با خرده فروشان که در نتیجه آن باعث کاهش قیمت خرید پوشاک عمده میشود تاثیربسزایی بگذارد

پارس ردا بستری مناسب جهت توسعه تولیدات پوشاک

و همچنین عرضه سراسری آن در تمام کشور میباشد.

 

 

 

 

فهرست اصلی