پارس ردا

بازار آنلاین خرید و فروش عمده پوشاک

لوگو پارس ردا

شناسنامه

۱۳۹۵ - تا امروز

پارس ردا

سامانه پـارس ‏ردا اولین و تنها بازار آنلاین تخصصی در زمینه خریـد و فـروش عمده پوشاک می‏ باشد که در جهت توسعه و رونق صنعت پوشـاک کشور راه‏ اندازی گردیده است. لذا تحولی بـزرگ و خدمتی ارزشمند خواهد بود. این سامانه یک شبکه ارتباطی گسترده از تولیدکنندگان پوشاک و خریداران عمده ایجاد می‏ نماید.
در پـارس ردا تولیدکنندگان می توانند به راحتـی و در کوتاه ترین زمـان ممکن تولیـدات خود را به هـزاران خریدار عمده، معـرفی و جذب سفـارش نمایند. همچنین خریـداران می توانند به راحتی پس از جست وجو، بـررسی و مقایسه دقیق محصولات، از هر مکان و در هر زمـان سفارشات خود را ثبت نموده و در آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

مجری

طراحان انگاره هنری

کانون آگهی و تبلیغات طراحان انگاره هنری دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اتکا به دانش فنی و بیش از دو دهه تجربه، بطور تخصصی در زمنیه های عکاسی صنعتی، طراحی گرافیک، چاپ و بسته بندی در صنعت تبلیغات فعالیت می کند.

مجوز ها

پروانه های کسب و کار

  • مجوز فعالیت از وزارت ارشاد به شماره ۲۳۹۴
  • نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کار های مجازی
  • نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال

صاحب امتیاز

کانون آگهی و تبلیغات طراحان انگاره هنری
مدیر مسئول: حسین عیسی پور

مخاطبین

مشتریان

خرده فروشان پوشاک

فروشندگان

تولیدکنندگان پوشاک

اهداف

  • توانمنـدسازی تولیدکنندگان و فروشـندگان
  • توسـعه بازار داخلی و رشـد صنعت پوشاک کشور
  • جایگاه سازی و توسعه برنـدهای پوشاک ایرانی
  • رشـد سطح کیـفی تولیدات داخلی و رقـابت با بازار خارجی
  • کارآفـرینی و افزایش فرصت های شـغلی

ارتباط

  • ستارخان - برج تجاری اداری تهران ویلا - طبقه سوم - واحد یک
  • www.parsrada.ir
  • info[at]parsrada.ir
  • ۶۶۵۲۲۶۷۸ (۰۲۱)
  • ۶۶۵۲۲۶۹۸ (۰۲۱)
  • ۶۶۵۲۲۶۰۸ (۰۲۱)
  • ۰۹۰۲-۱۵۷۲۱۲۸
  • ۰۹۳۸-۵۵۳۱۶۷۴

بنیانگذاران

محمد رضایی

مدیر بازرگانی
mohammadrezaei.ii[at]gmail.com

حسین عیسی پور

مدیر عامل
hosein.isapoor[at]yahoo.com

سپهر ممدوح

مدیر سایت
sepehrmamdooh.77[at]gmail.com

چرا پارس ردا راه اندازی شد؟

وجود مشکلاتی مانند بالا بودن هزینه‌های تولید، کم بودن تنوع تولید، برند نبودن محصولات، عدم وجود کانال‏های مناسب فروش، عرضه بسیار سنتی و ناکارآمد، شبکه فروش سازمان نیافته و متفرقه، وجود دلال ها و واسطه های متعدد، کاهش حاشیه سود،  واردات بی‏رویه‏ و نیز قاچاق پوشاک (تقریباً ۹۰ درصد واردات پوشاک به کشور را تشکیل می دهد)، باعث شده طی چندسال اخیر بسیاری از واحدهای تولیدی حوزه پوشاک به تعطیلی کشانده بشوند.

تمامی این موارد در کنار نوسانات شدید اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم و همچنین چالش های تامین کالا برای مغازه (مراجعه حضوری به مراکز پخش و تعطیلی ساعتی مغازه، هزینه رفت و آمد، عدم وجود بانک اطلاعاتی کامل و جامع از تولیدکنندگان و عدم اشنایی با آنها و محصولاتشان، مشکلات ارتباط با واسطه ها و غیره) باعث شده است تا بسیاری از خرده فروشان پوشاک نیز عطای این بازار را به لقایش ببخشند و به سمت کسب و کارهای دیگر حرکت کنند.

از آنجایی که پوشاک در میان نیازهای اساسی مردم می باشد و پس از موادغذایی و مسکن در اولویت سوم قرار دارد پس لازم است تا با کمک یکدیگر، در پی حل مشکلات موجود در بیاییم اما تا زمانی که به روش های سنتی اصرار بورزیم و از قافله علم و تکنولوژی عقب بمانیم، این فرایند شکست ادامه دارد در حالی که میتوان با استفاده از شیوه ‏های نوین بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شاهد افزایش نرخ فروش و تیراژ تولید باشیم که این موضوع در نهایت منجر به کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده خواهد شد.

در راستای رفع برخی از نیاز های مذکور و فراهم سازی بستری مناسب جهت بهبود شرایط این صنعت و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خرده فروشان، نتیجه حاصل از بررسی ها و تحقیقات، منجر به راه اندازی یک سامانه اینترنتی با نام “پارس ردا” گردید. پارس ردا تلاش دارد تا با استفاده از مزایا تجارت الکترونیک، بستری مناسب جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه تولیدکنندگان پوشاک با فروشندگان را فراهم آورد. بدین صورت، بسیاری از مشکلات مغازه داران جهت تامین اجناس فروشگاه برطرف خواهد شد که این امر به افزایش نرخ فروش و کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی تولیدکنندگان پوشاک کمک شایانی خواهد کرد.

فهرست اصلی