راهنمای خریدار عمده​​

خریدار گرامی؛

پارس ردا ضمن معرفی جدیدترین تولیدات پوشاک، کیف و کفش از تولیدکنندگان معتبر، امکان ثبت سفارشات خرید عمده بصورت آنلاین را برای شما فراهم ساخته است. خرید بی واسطه، راحت، سریع و با همان قیمت تولیدکننده از مزایای استفاده از این سیستم برای شما می‌باشد.

در پارس ردا قیمت محصولات همان قیمت تولیدکننده بوده (یعنی کمترین قیمت) و تمام سفارشات نیز مستقیما از سوی ایشان پاسخ داده شده و برای شما ارسال میگردد. مشخصات محصولات بر اساس اطلاعات اعلام شده از طرف تولیدکننده و دقیقا مطابق با مندرجات بوده و تصاویر استفاده شده نیز از تصاویر عکسبرداری شده از محصول می‌باشد، تا بتوانید با اطمینان خاطر و به راحتی پس از جست وجو، بـررسی و مقایسه دقیق محصولات، از هر مکان و در هر زمـان سفارشات خود را ثبت نموده و در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

سیستم فروش محصولات نیز صرفا براساس فروش عمده طراحی شده و امکان خرید تک وجود ندارد بدین شکل که متغیر تعداد خرید محصول براساس فروش عمده، تعداد در هر بسته و حداقل میزان فروش تعیین شده، تغییر میکند. (مثلا 6، 12، 18)

لازم به ذکر است همکاری با تولیدکنندگان بر اساس ضوابط ویژه‌ای صورت می‌پذیرد تا ضمن حصول رضایت از کیفیت محصولات، اطمینان و اعتماد لازم برای خرید نیز برای شما ایجاد گردد. همچنین واحد پشتیبانی پارس ردا ضمن بررسی و نظارت بر تمام مراحل و فرآیند معاملات آماده راهنمایی و پاسخگویی می‌باشد تا با ایجاد شرایط مطلوبتر تجربه خوشایند خرید برای شما خریدار گرامی خلق شود.

لازم است قبل از هر اقدامی ابتدا در سایت ثبت نام نموده و در پنل کاربری اطلاعات و مشخصات خود را بطور دقیق درج نمایید تا حساب کاربری شما بس از بررسی، از سوی واحد پشتیبانی تایید و فعال گردد. 

اطلاعات بیشتر

جهت نمایش کامل اطلاعات روی گرینه مورد نظر کلیک کنید.

1. ثبت نام / ورود: در اولین مراجعه به سایت، در پارس ردا ثبت نام کرده و مشخصات کاربری را تکمیل نمایید. در مراجعات بعدی فقط کافیست با مشخصات کاربری که با آن ثبت نام کرده‌اید، به سایت وارد شوید.

2. انتخاب محصولات: به صفحه مشخصات هر یک از محصولات مورد نظر خود مراجعه کنید تا بطور کامل مشخصات هر محصول را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. در این صفحه اطلاعات کامل محصول مانند جنس، رنگ بندی، تصاویر، نام تولیدکننده و غیره قابل مشاهده هستند. میتوانید با انتخاب تعداد مورد نظر از آن محصول ( بر اساس تعداد تعین شده در هر بسته ) را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

3. تکمیل مراحل خرید: به سبد خرید مراجعه، پس بررسی سفارشات خود اقدام به تسویه حساب نموده و با وارد کردن اطلاعات لازم در فرم مربوطه و انتخاب روشهای ارسال و پرداخت، سفارش خود را تکمیل نمایید.

روند ارسال

پس از ثبت نهایی سفارشات و تکمیل مراحل خرید، این سفارشات در پنل کاربری فروشنده قرار می‌گیرد و پس از بررسی، تایید گردیده و محصولات بسته بندی و از طریق روشهای ارسال قید شده در مشخصات سفارش به آدرس خریدار ارسال خواهند شد.

ارسال یکجا
همچنین خریدهایی که در یک فاکتور خرید، از چند تولیدکننده متفاوت خرید شده باشند پس از جمع آوری بصورت یکجا ارسال میگردند.

 

مدت ارسال
روش ارسال سفارشات، براساس موقعیت مکانی خریدار هنگام خرید تعیین میگردد، لذا متناسب با این شرایط زمان مورد نیاز برای آماده سازی و ارسال محصولات، تقریبا از یک تا پنج روز متغیر می‌باشد.
در صورتی که سفارشات، در زمان مقرر آماده ارسال نشوند، هماهنگی و اطلاع رسانی لازم را جهت ادامه فرآیند خرید و ارسال از طرف تیم پشتیبانی پارس ردا با خریدار به عمل می‌آید.

خریدار می‌تواند در صورت نقص در محصول، کسری و یا عدم تطابق محصولات خریداری شده با اطلاعات درج شده در صفحه محصول، ظرف مدت حداکثر 1 روز کاری از زمان تحویل مرسوله، دلایل و یا موارد عدم تطابق را به بخش پشتیبانی اطلاع و درخواست بازگشت سفارش را نماید.
پارس ردا در راستای سیاست های مشتری محور خود و کسب رضایت و اطمینان حداکثری خریداران، تمام مبلغ پرداختی بابت سفارشات را پس از برگشت سفارش به انبار پارس‌ردا و بررسی و تایید کارشناسی به خریدار بازمی‌گرداند.

 

* نکته قابل توجه جهت مرجوع وجه به مشتری

مشتری می‌بایست از طریق کارتی که به نام خودش می‌باشد مبلغ سفارشات را پرداخت نماید. در صورتی که لازم باشد مبلغ سفارشات به مشتری عودت داده شوند، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت مبدا عودت خواهد شد.

سوالات متداول​

جهت نمایش کامل اطلاعات روی گرینه مورد نظر کلیک کنید.

تمامی فروشندگان سایت پارس ردا، از تولیدکنندگان معتبر پوشاک می باشند و فقط پس از اعتبار سنجی و عبور از فیلترهای لازم، میتوانند محصولات خود را جهت فروش عمده بر روی سامانه منتشر کنند همچنین تیم پارس ردا برای جلب اطمینان هرچه بیشتر شما مشتریان محترم تمام اقدامات لازم را به جهت ایجاد حس یک خرید فوق العاده انجام داده است و مبلغ پرداختی خریدار تا زمان تحویل سفارش، بصورت امانی نزد پارس ردا باقی خواهد ماند و پس از اطمینان از تحویل به خریدار، مبلغ سفارش به تولیدکننده انتقال داده خواهد شد. درصورتی که اجناس خریداری شده دچار مشکل، نقص، کسری و یا هر ایراد دیگری بودند میتوانید به راحتی اجناس را عودت داده و مبلغ پرداختی خود را مجددا دریافت نمایید.

فقط تا زمانی که سفارشات شما توسط تولیدکننده تایید نشده است می‌توانید نسبت به لغو آن اقدام نمایید و در غیر اینصورت امکان هیچ تغییری وجود ندارد. برای این منظور باید با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید. مبلغ پرداختی طی بازه زمانی ۲۴ الی ۴۸ ساعت به شماره کارت و حسابی که از آن پرداخت را انجام داده اید پس از احتساب و کسر کارمزدهای بانکی بازگردانده خواهد شد.

فقط بصورت پرداخت آنلاین از طریق درگاه های معتبر بانکی
پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

سیستم فروش در پارس ردا فقط برای خرید عمده طراحی شده و امکان خرید تکی محصول نمی باشد، بنابراین حداقل و یا حداکثر تعداد سفارشات، براساس تعداد محصول در هر بسته و حداقل امکان ثبت سفارش، متناسب با هر محصول بصورت اتوماتیک اعمال شده است و اجازه ثبت سفارش بیشتر از موجودی و یا کمتر از اعداد تعیین شده را نخواهد داد.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل پردازش هر سفارش در پنل حساب کاربری قابل مشاهده است و شماره مرسوله و کد رهگیری مربوطه پس از ارسال از طریق پنل کاربری و پیامک به خریدار اعلام میگردد و از طریق سرویس پست، می‌توانید مرسوله را از سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://itemtracking.post.ir

در صورتی که سفارشات، در زمان مقرر آماده ارسال و تحویل نشوند، هماهنگی و اطلاع رسانی لازم را جهت ادامه فرآیند خرید و ارسال از طرف تیم پشتیبانی پارس ردا با خریدار به عمل می‌آید.

بله. یکی از مزایای خرید از پارس ردا آن است که می‌توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را از چندین تولیدکننده خریداری کرده تا همه آنها بصورت یکجا برای شما ارسال شوند. بدین شکل در هزینه های ارسال صرفه جویی خواهید نمود.

هنوز سوالات بیشتری دارید؟ با ما تماس بگیرید.

واحد پشتیبانی آماده ارائه هرگونه راهنمایی و آموزش های لازم جهت تکمیل پروفایل و استفاده از سامانه در ساعات اداری می باشد. لطفا از طریق تماس تلفنی با شماره ۶۶۵22678 (۰۲۱) برای دریافت راهنمایی مبادرت فرمایید.