بایگانی دسته‌ی: صنعت پوشاک

فرصت نوین خرید و فروش پوشاک عمده

“پارس ردا ، بازار آنلاین خرید و فروش عمده پوشاک”   اصرار بر شیوه های سنتی بازاریابی باعث صرف هزینه های گزافی مانند استخدام ویزیتور ، چاپ کاتالوگ و بروشور و… خواهد شد علاوه بر این ،روش های مذکور تا حدودی کارایی خود را  در فروش پوشاک عمده از دست […]

بومی سازی مد و طراحی در صنعت پوشاک

«فرصت طلایی برای طراحان داخلی مد و پوشاک»         به نقل از اکبر رضائیان عضو هیئت موسس انجمن صنایع پوشاک ایران :   صنعت پوشاک ایران دو فرصت مهم را از دست داده است آن طور که آمار های صادرات و واردات صنعت پوشاک نشان میدهند بیش […]

بحرانی به نام مناطق آزاد در صنعت پوشاک

«نگاهی به واردات و ترانزیت پوشاک از مناطق آزاد کشور»     به نقل از نماینده اتحادیه پوشاک: ایشان با اشاره به ورود پوشاک با قیمت ارزان به کشور بیان کرد: واردات بی‌رویه پوشاک که عمدتاً بدون پرداخت عوارض ورودی و مالیات‌ انجام می شود موجب ایجاد شرایط نابرابر برای […]

شال و روسری،نقطه قوت صنعت پوشاک داخلی

بازار شال و روسری ایران     در جشنواره مد و لباس فجر در سال ۹۷ نوید خود کفایی در تولید شال و روسری توسط دبیر کارگروه مد و لباس فجر  داده شد. ایشان در اختتامیه این جشنواره اظهار کردند:سال آینده جشن خود کفایی تولید شال و روسری را برگزار […]

تجارتی به نام زیپ

واردات اجزای زیپ به بیش از ۹۸ تن رسید زیپ (zip)  همان وسیله ی ساده ی دو لبه ای که برای اتصال موقت دو پارچه اصولا مورد استفاده قرار میگیرد. اما زیپ در ایران چگونه تهیه میشود؟ بر اساس آمار گمرک : در ۵ ماهه نخست سال ۹۷ بیش از […]

موانعی پیش روی صنعت پوشاک

میز گردی درباره توسعه صنعت پوشاک صنعت پوشاک در دوران تحریم با مشکلات زیادی رو به رو بود که دامنه این مشکلات تا امروز کشیده شده است. یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید داخلی و رونق تولیدات داخلی است. در واقع با حمایت از تولید داخلی میتوان […]